Sunday, June 28, 2009

Nibong Tebal Jamboree 2009

Dah Seminggu berlalu. Hari ni baru aku dapat update story pasal Nibong Tebal Jamboree. Keseluruhannya, jambori kali ni mmg best. Macam astro jugak, “Macam-macam Ada”, Bukit ada, road ada, offroad ada, downhill ada, jalan tanah merah ada, jalan batu ada, luka pun ada, kaki cramp pun ada, semua ada. Tp bila fikir2 balik, kita ni tak pernah serik kan? Walaupun pelbagai rintangan yg kita lalui semasa jambori sampai siap maki2 organizer laa, tp bila org buat jambori kita join jugak.. Apa nak buat kalau dah minat, kasi jalan berapi pun lalu rasanya.. Tp pastu organizer laa mati kena maki… Kesian kat diaorang…maybe diaorang dah cuba lakukan yg terbaik untuk kita… terimala seadanya...Bercakap pasal aku plak, jambori kali ni menepati sasaran aku. No 25 dr lebih kurang 1000 perserta. Lepas ni aku akan berusaha keras lagi untuk misi UUM Jamboree plak...
.
Sarapan @ R&R Juru
.
Masih cantik dan berkilat... Belum kena belasah lagi..
.
Video klip lagu "Kain Pelekat" ..lalalalala..
.
Aku , Pak Nasir & Abg Raif
.
Gemuruh Jiwa... Semangat Membara...
.
Wow!!! Ramainya...
.
Sempat lagi snap gambar sementara mamat tu nak kejar aku. Hihihi
.
First 20km
.
Semput dah semua....
.
Akhirnya... Tempat ke--25
.
Bersama Pengurus Pawana Riders utk jambori kali ni.. Zuhai PP
.
Ngan Fauzi... Next time training lebih skit Fauzi...
.
Pak Nasir yg baru tiba... Positon 77

Michelle .. Juara kategori wanita...
.
Rakan kayuh... Aku, Pak Nasir & Abg Mat
.
Alahai...keciknya...
.
Abg Wan ketawa besar nampak...
.
Pak Nana (Macam org DIGI) yg baru first time join Jambori...

Bersama..geng2 Extragear...
.
Abg Raif, yg bukannya jatuh time downhill... Tp jatuh accident ngan kereta daaa...

Pn Ros & Suami... Diapait oleh Aku & Pak Nana

Pawana Riders lagi...
.
Serbu.... Geng naik lori dah sampai...
.
Lepak kat2 gerai Corratec... Cantik ooo beskal dia..
.
Cabutan bertuah dah bermula...
.
3rd Place
.
2nd Place
.
Champion!!! Baru balik dr Indon & jadi juara jugak kat sana... Hebat2!!!
.
Juara Kategori Wanita...
.
Jom balik...Muka kecewa tak dapat hadiah... Huhuhu...
.
Balik ni...apa lagi ..XTVT mencuci laa plak...
.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...