Tuesday, November 3, 2009

RIDE WITH CM 2009

Ahad, 25 October 2009. Hari ni ada kempen berkayuh, "Ride With CM 2009". Kayuhan yg bertujuan untuk memberi mesej kepada org ramai dan juga badan yg terlibat bahawa berbasikal adalah satu sukan yg menyihatkan dan mampu mengurangkan pencemaran alam sekitar. DI samping itu kempen ini jugak bertujuan untuk mendesak kerajaan negeri @ persekutuan agar membuat lalauan untuk basikal di Pulau Pinag ini. Moga2 tercapai impian kita semua..
.
Macam biasa dari malam lagi, Aku & Sifu dah set beskal cantik2, then plan taktik kayuhan masa pi tukar tayar beskal aku. Tapi, time pagi beskal P.Cik Shah plak buat hal. Tetiba jee takde angin. Then, dia pun ambik keputusan untuk bawak MTB. Alamak!!! takkan aku nak ride sorang2 hari ni. Tp takpa, lepas dapat nasihat & taktikal dr dia, aku pun ride laa sorang2 sampai laa jumpa geng triathlon. Kayuh laa ngan depa ni sampai habis. Mmg best laa ikut geng2 ni. Maintain 40km/h - 45km/h jee... 2hr.10min dah sampai.. Dok setengah jam, My Sifu sampai ngan MTB dia.. Rest kejap, pastu pi makan kat Chulia Strreet ngan geng2 Pawana Riders.
.
TOP5 Riders... 2hr.10min
.
Me & My GTS
.
Keluarga En Sofi & Pn Ross yg gemar mengayuh..
.
Geng2 Triathlon yg aku dok ikut dr wal sampai laa tamat..
.
Anak2 Malaysia yg bersemangat!!!
.
Geng2 kayuh...
.
My Team... Pawana Riders...
.
Makan2 di Kapitan lepas kayuh...
.
Jom Balik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...