Wednesday, December 2, 2009

PENDANG MTB JAMBOREE 2009

Saturday, 22 November 2009. Hari ni aku join Pendang Jamboree kat Kedah. Mulanya rasa malas nak join, tp saja2 pegi test power naik MTB sebab lama dah tak kayuh MTB. Asyik dok kayuh RB jee. Kali ni aku dapat no.25 lagi. Kali ke-3 dah. kat Nibong Tebal pun 25, kat UUM pun 25. Takkan nak jadi nombor rasmi kott... Kayuhan kali ni terkilan skit laa, energy ada, tp brake plak buat problem. Riders yg aku potong masa mula2 kayuh, slumber je potong aku tgh dok tolak beskal. Geram pun adaaa... 60% dr kayuhan aku kena tolak beskal. Mana boleh nak kayuh laju. tadak brake, dah laa hujan lebat. Turun bukit mmg tak boleh buat apa langsung. Nak buat macam mana dah nasib... Kena cuba lagi next time.
.
Baru sampai... Dok buat preparation
.
Di garisan permulaan... Mood pun kureng jee nak kayuh..
.
Dah sampai... Dah macam kerbau berkubang dlm selut dah...
.
Macam biasa. No-25
.
Pn Ross (No61) & En Sofi (No66) - Brake problem jugak.
.
Bersama pengurus pasukan. DINI
.
Aksi gila2... Hahahah..
.
Cameraman pasukan. DANEAL
.
Juara2 ketegori wanita
.
Juara2 kategori vateran
.
Juara2 kategori lelaki
.

1 comment:

Anonymous said...

sial... ketat..tudung seluar ketat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...