Tuesday, April 20, 2010

TELUK BAYU PENANG MTB CHALLANGE 2010

Saturday, 17 April 2010. Hari ni ada MTB Challange kat Teluk Bayu Penang, anjuran PCA. Aku masuk Kategori Open & my Sifu masuk Kategori vateran. Saja try2 masuk race, coz sblm ni tak pernah masuk pun selain jamboree. Ternyata mmg berbeza suasana kayuhan time race ngan time jamboree. Jamboree 50km pun dok rasa relax jee, tp race 20km pun mmg nak tercabut jantung ni. Selain pengalaman berharga ni, aku jugak dapat sakait. Hehehehehehe...
.
Banner
.
Junior start dulu.
.
Kategori Vateran plak, Sifu dok ready tu...
.
Malang menimpa my Sifu, tangan dia tersepit kat crank. Time tgh pebetul rantai, kena langgar dari belakang. Terpaksa menarik diri, sbb tak boleh nak tekan brake dah...
.
Dok relax sementara tunggu Kategori Open start
.
Sifu baru sudah check my MARIN... Ready nak pi race dah..
.
Sebagai kenangan...
.
Da bermula...
.
Panjat jgn tak panjat... Huh!!! penat jugak time ni..
.
Inilah habuan yg aku dapat, 1st time masuk MTB Challange. Kenan cop Crank SLX kat betis. Tembus sampai kat isi jugak laa...
.
Sifu aku laa org yg paling risau time tuu...
.
Dok tunggu nak bg hadiah...

Aku sekadar ditempat ke-5. Geng2 Le-Tua ni mmg hebat!! Juara tu, masa kat Sg Lembing hari tu, Anuar Manan pun dia sapu...
.
Bersama medal masing2, sblm berangkat pulang.
.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...