Tuesday, August 3, 2010

NIBONG TEBAL MTB ACTION 2010

Sunday, 1 August 2010. Satu lagi siri MTB Jamboree telah dgn jayanya diadakan di Nibong Tebal dgn kerjasama Gerek Gunung & USM Transkrian. Sejarah tercipta kerana jamboree kali ni menghimpunkan paling ramai peserta iaitu lebih kurang 1800 orang.
.
Sejarah jugak tercipta bg aku. first time dpt no-100 ke atas. Huhuuhuhu.. Mmg serba tak menjadi laa jamboree kali ni. Mula2 semua berjalan lancar sampai laa 10km terakhir bila tube aku pancit lepas tergolek masa downhill dekat nk sampai CP3. Mula2 aku tak perasan duri kelapa sawit dah cucuk tayar, main tukar je la tube. kalut la katakan.. pastu pancit lagi sekali. Terpaksa la tunggu org nak derma tube. Lebih kurang 20 minit, Sifu pun sampai & bagi tube. Dapat tube , pam pulak buat hal. dia boleh patah plak time tu... Arrgghhh!!! Kena minta simpati kat orang sekali lagi. Nasib baik laa ada yg sudi menderma...
.
Setelah semuanya beres, aku pun meneruskan kayuhan, namun semunya dah terlewat. aku sampai no-103. Harapan top-10 aku berkecai. Apapun, ni la asam garam yg aku harus tempuhi... Next time kat Kuala Kangsar aku akan buat yg terbaik....
.

Tengah dok buat preparation sebelum kayuhan bermula..
.
Sedia untuk beraksi...
.
With M Sifu & My Advisor
.
LIVESTRONG
.
Tension je tgk satu-persatu rider dok potong memotong depan mata...
.
Arrggh!! time2 kritikal
.
Geng lepak MCKT
.
Dgn team Pawana Riders & TBYP Riders
.
Team Pawana Riders
.
More Pictures in my FB

1 comment:

nahar said...

alamak bro.. baru first time atas 100. Aku lak baru first time dapat 1 dikalangan ahli kelab dan ke 348 keseluruhan hahahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...