Wednesday, September 17, 2008

Busy Week..

Minggu yg sibuk di tempat kerja. Aku tadak masa nk tulis blog. Lepas raya ada audit kesemua product aku. Raya pun mesti teringat audit punya laa. So kena laa prepare apa yg perlu time audit. Kalau tak kena NCR laaa, sapa nk jawap. Time2 ni jugak laaa ada Special Handling. ini pun satu lagi kerja yg memenatkan.
.
Nak naik MTB pun tak bleh, karang minum air laut laa plak. Hari ahad lepas dah try sekali. Start buka posa sampai nak tido asyik minum air jee. Makan pun tak selera, coz dahaga. Apapun bulan puasa ni kita tambah amal dulu. Tinggalkan dulu MTB ni. Biar JAMIS aku rehat cukup2. Yg pasti lepas raya, aku akan kerahkan dia bekerja keras demi persiapan sempurna menjelang BM Mountain Cross 2008 pada 9 Nov 2008. Matlamat aku Top 50 dr 700 perserta.
.

Kalau boleh aku nak cyling all around the world!!!

Dalam production line. Pretest area.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...