Tuesday, May 12, 2009

Monday Ride...

Hari ni cuti lagi. Replacement utk "Wesak Day" hari Sabtu lepas. Yahoooo!!!.. Aku boleh kayuh lagi... Tp macam biasa laa, sorang diri lagi, orang ramai yg keja, ramai yg penat baru balik dari kampung, yang itu, yg ini, bal..bla..bla... Hari ni training roadbike lagi, persediaan utk kayuhan beribu batu...Walaupun aku selsema sbb dua hari kena hujan, tapi aku ttp kayuh dan aku yakin lepas kayuh semuanya akan hilang sbb berpeluh...Ternyata berkesan...beransur pulih...
.

Kediaman mewah di sepanjang Gurney Drive, cantik dipancari suria pagi...
Aku suka mai sini pasal "architechture" dia mmg sempoi...
.
Wow!!!... Semunya bernilai jutaan ringgit
.
Kita minum dulu...
.
Teluk Bahang Dam
.
Air Terjun TT Kerawang dah kembali berair...
Boleh laa berkubang kalau penat kayuh....
.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...