Monday, June 1, 2009

Weekned With MTB

Weekend ni... aku kayuh MTB setelah hampir sebulan aku tak mengayuhnya. Kesian kat My JAMIS berabuk dan berdebu tak dijaga. Tp takpa, dialah juga yg akan aku tunggangi ketika setiap kali jamboree. Hari ni kami seramai lebih kurang 6 org pegi memanjat gunung ganang. Sekadar latihan untuk Nibong Tebal Jamboree 2009 yg dah hampir tiba. dalam perjalanan pulang aku berjumpa blogger (BalingBiker) yg tahan aku macam polis... Cuak gak mula2, ingatkan sapa... Maklumla tgh laju2. Kami snap2 satu dua photo... pastu teruskan perjalanan pulang...
.
My Jamis...Kesian dia...
.
Semua kepenatan, baru lepas panjat kebun pisang...
.
Di sebalik lalang2...
.
Penat kami tunggu, tak jatuh2 jugak...
.
Beginilah nasib..diriku yg malang...Ohhh..Tuhan...
.
Dari "Tailcam" belakang beskal aku...
.
Bersama Blogger (BalingBiker)
http://balingbiker.blogspot.com/

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...