Monday, August 25, 2008

Accident!!!

First time aku jatuh sepanjang 3 bulan aku bergiat dalam XTVT MTB ni..Perit jugak laaaa...Nasib baik tak teruk. Time tu masa downhill. Masa downhill tu aku layan corner, tp tak perasan jalan tu ada lumut. Malam tu hujan hujan lebat & jalan tu mmg licin. Apa lg, tyre pun dah slip & tergolek laa aku. Nasib baik jatuh sebelah kanan. Kalau ke depan, sah2 aku rehat panjang. Fobia jugak laaa...Luka kat kaki, perut, lutut, tangan dan terseliuh kt bahu & ibu jari. Tp itu bukan halangan aku utk tidak lg melakukan XTVT MTB ni. Jatuh hari Sabtu, hari Ahad aku belasah lg dalam sakit2 pun aku tak kira. Minat punya pasal. Tp time downhill mmg aku rasa cuak teringat kes semalam. Mmg slow, siap org tunggu kat bawah lg sebab lambat. Tp aku berjaya jugak melengkapkan jugak kayuhan di Blue House pg tu dalam kesakitan. My JAMIS pun luka jugak. Tp ringan je sebab aku dah selamatkan dia masa nak jatuh tu. Aku tolak dia ketepi then aku yg makan jalan konkrit. Tp takpe..itulah asam garam sebagai MAT REMPIT MTB ni. Tak jatuh tak best aaa. Sukan Olympic pun ada yg jatuh tergolek. Kira OK laaaaa....


KESAKITAN HANYA SEMENTARA..

MARUAH KEKAL SELAMANYA...

Kata2 semangat PAWANA RIDERS
(http://pawanariders.blogspot.com/)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...