Wednesday, November 5, 2008

Downhill oooo Downhill....!!!

Sejak accident masa kat Blue House hari tu..aku jadi fobia nak beraksi time downhill. Sampai satu masa bila hujan time malam..kalau pg tu aku pi cycling kat bukit bukau..aku pijak tanah sampai ke bawah time downhill. Tetap menghantui diri aku sampai sekarang. Aku, kalau naik bukit cukup bersemangat, pantas, yakin dan penuh bergaya. Tapi kalau downhill, paling last sekali sejak dah jatuh ni...Sapa2 ada tips ke utk DH yg betul.
.
Hari ni aku selak2 video kt Yuotube. Aku jumpa sesuatu yg berguna untuk BM Jamboree hari Ahad nanti. Aku nak search lg pasal downhill ni..Tgn aku yg terseliuh masa jatuh hari tu masih terasa sampai sekarang...Dgn tgn ni jugak aku akan search sesuatu yg akan menghilangkan fobia dan mengembalikan keyakinan aku time DH seperti sebelum ni...


Kedudukan kaki yg betul semasa Downhill

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...