Sunday, November 23, 2008

Kayuhan Sepi Seorang Mountain Biker

Hari ni aku buat kayuhan sepi sambil makan angin. Pagi2 aku iku Mr Malik panjat Bukit Carpet. Pastu aku buat kayuhan solo pusing area dekat2 Bayan Lepas ni...Penutup kayuhan...aku singgah Kapitan isi perut...What a perfect ending of my Journey?
.
Lalang2 tegak berdiri...
.
Lepak2 kat padang sambil tengok kapal terbang...
.
Kampung Nelayan @ Teluk Tempoyak
.
Bot nelayan @ FIZ Phase 2...Tak gerak, weekend laa katakan...
.
Agilent Technologies - Ofis aku kat tingkat bawah sebelah kiri tuu...
.
Flyover to QuensbayMall...
.
Penang Bridge view from Hammer Bay
.
Lepak2 @ Hammer Bay sambil tgk orang BBQ...
.
Tgh panas terik (12.00 pm) @ Quensbay Mall
.
My favourite...Chicken Tandori @ Kapitan Restaurant.
Nyummy..Nyummy...
.

1 comment:

Unknown said...

wah...enjoynya
saya dengan kawan i akan kayuh ke batu feringgi ahad ini dari b'worth.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...