Thursday, March 11, 2010

NIGHT RIDE : DAM - HILTON - BLK PULAU

Thursday, 11 March 2010. Semalam, Aku & Sifu buat kayuhan luar biasa. Bg aku mmg luar biasa laaa, bg dia aku tak tahu laa.. First time kami kayuh naik Ayer Itam Dam. Pastu Kami memberanikan diri meneju ke pondok HILTON. Sepanjang kayuhan dr DAM ke HILTON, Aku mmg senyap terus, tak bercakap langsung. Sifu pesan jgn tgk kiri kana dan belakang, pandang depan jee. Dah laa gelap, nak hujan plak tu, sunyi, angin pun bertiup semcam jeee. Dalam hati, aku dok berdoa je jgn laa apa2 terjadi sambil baca apa2 yg patut. Hati aku lega kembali setelah sampai pondok HILTON. Baru rasa boleh buka mulut skit, pastu kami Downhill ikut titi serong terus ke Balik Pulau & balik Bayan baru. Tgh kayuh tu, aku tak berani nak berenti ambik gambar... dapat skit2 je laa...
.
Kok Lek Si mmg cantik
.
Satu lg...

Depan Kok Lek Si
.
Sampai HILTON
.
Huh.. Lega.. sampai Balik Pulau
.
Selamat....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...