Thursday, March 25, 2010

PERLIS JAMBOREE 2010 - RUN'10

Sunday, 14 March 2010. Sekian lama mendengar cerita & menanti ceritera, Perlis Jamboree (RUN'10) tiba jua hari ni. Tidak seperti indah kabar dari rupa, RUN'10 kali ini mmg best & menepati ciri2 yg diperlukan oleh sebuah jamboree. Kira OK laaa... apa yg terhebah dlm blog RUN'10, lebih kurang sama ngan apa yg telah berlangsung, SYABAS RUN'10!!!
.
RUN'10 kali ini bg aku agak mendukacitan. Matlamat TOP'10 aku tersasar, kali ni aku sekadar ditangga ke-17 saja. Tahap kesihatan pun tak berapa bagus hari ni. Semalaman aku cirit-birit akibat berenti minum petang kat tgh jalan sblm sampai Perlis hari Sabtu lepas. Mmg seksa laa... Sifu dah suruh tarik diri jee, tp aku try jugak laaa. Nasib baik time kayuh dia tak buat hal.. Kalau tak mampus aku nak cari bank pelaburan. Hahahaha...
.
Layan je laa gambar2 kenangan RUN'10 kat bawah ni. Aku tak banyak ambik gambar hari ni, tak berapa ada mood. Aku pass je camera aku ni kat Suhairi, dia laa yg dok buat kerja. Lebih kurang 12.30pm, Aku & Sifu dah cabut balik Penang. Aku dah pening & demam. Semua ni kes cirit-birit satu malam punya pasal laaa. Sepanjang jalan aku tido je laa. Sedar2 dah sampai Penang. Hampeh punya co-pilot kan??? Apa nak buat...
.
Di garisan permulaan...
.
Matahari mula meninggi
.
Dato' Nasir, Kali ni dia buat kayuhan menteri melawat rakyat... Hihihihi
.
Lalu tgh2 tasik...
.
Perjalanan masih jauh...
.
Mizeereleigh (back) & Suhairi (front) merangkap cameraman hari ni...
.

Reimi Pawana & Pak Yon
.
Tersadai kepenatan... Takpa rest dulu...
.
Satu-satunya jamboree yg kena naik jejantas.. Mmg best laaa, turun2 dapat air SUNTONIC plak tuu....
.
Aku barui tiba di garisan penamat. No-17 jeee... Dapat laa medal ngan cap SHIMANO tuu..
.
Bersama motivator aku...
.
My Sifu baru tiba di garisan penamat.. No-92
.
My Sifu & Aku dgn pingat kejayaan masing2... No berapa pun tak kisah la, pingat emas jugak .. Hahahahhahaha..
.
Tgh dok bg report kayuhan... WHY 17, WHY NOT TOP10???
.
Ngan geng2 kayuh beskal Penang..
.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...